در واقع ، نه تنها تمایز جنسیتی ماشین جنگی اسباب بازی نشاندهنده یک شیوه قدیمی سازماندهی اجتماعی است. بلکه با چند برابر کردن عرضه محصولات و محدودههای در نظر گرفته شده برای دختران و پسران به همان شیوهای که خودتان انجام دهید، به فروش میرسد.
فروشگاه ها شروع به ارائه مته های صورتی روشن برای زنان کرده اند. این یک قانون بازاریابی است: هرچه اهداف بیشتری ایجاد کنید، بیشتر می فروشید.
حتی بازیهای کارتی، تختهای و استراتژی که قبلاً یونسکس بودند، اکنون با «جهان دختر» و «جهان پسر» طراحی شدهاند که ترکیب بازیکنان و تبادلات بین دختران و پسران را دشوارتر میکند. الزامات بازاریابی «تقسیم برای فروش بهتر» به سمت «بازی با هم» نمی رود، که پیش نیاز یک «زندگی مشترک» بهتر است.
علاوه بر این، در میان اسباببازیهای بدلی مانند ظروف پخت و پز، برخی از لوازم خانگی از این یا آن برند را به صورت مینیاتوری تکرار میکنند که طیفی سرگیجهآور را ارائه میدهد: فر، ماشین ظرفشویی، یخچال، همزن برقی، کتری، جاروبرقی، قهوهساز… ارتفاع بدبینی، “یکسان” به عنوان یک دارایی آموزشی ارائه می شود و به خودی خود به عنوان یک نقطه فروش عمل می کند.
“سبد مغازه دار” ، مدل های مقیاسی از انواع محصولات مارک دار موجود در سوپرمارکت ها را ارائه می دهد. در واقع بحث تولید مصرف کنندگان آینده است.
همچنین باید توجه داشت که این اسباب بازی های پیچیده که از نفت ساخته می شوند، آلاینده هستند و اغلب برق مصرف می کنند. دلار بیشتر از نسخه پسرانه در سال 2010. مقدمه ای برای “مالیات برای زنان”، این واقعیت است که محصولات محصولات زندگی یا خدمات برای زنان هزینه بیشتری دارند؟
تولیدکنندگان اشیاء کودکان، هم محصولات خود را با تقاضای ایجاد شده توسط تقسیمات جنسیتی که توسط جامعه منتقل میشود، تطبیق میدهند و هم این تقسیمبندیها را از طریق یک پیشنهاد جنسیتی متنوع تشدید میکنند.
در پایان، این دو پدیده با هم ترکیب می شوند تا جداسازی «جهان» دختران و پسران را تقویت کنند. این عقبنشینی اجتماعی و مصرفگرایانه در چارچوب مناقشه فرانسه و فرانسه بر سر «جنسیت» تشدید شده است: برخی تا آنجا پیش رفتهاند که تلاش برند Super U در سال 2013 برای ارائه کاتالوگی از اسباببازیهایی که تصاویر پسران را نشان میدهد، ابراز تأسف کردند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.