مطالعه ای با در نظر گرفتن تفاوت حقوق معلمی مشاهده شده و عملکرد دانشآموزان بین مناطق در اوهایو از سال 2013 تا 2017 به ادبیات میافزاید.
در حالی که نتایج باید با دقت مورد توجه قرار گیرند، آنها بینشی در مورد ماهیت حقوق معلمان سطح ناحیه و عملکرد دانشآموزان ارائه میدهند.
با استفاده از تئوری تغییر سیستم، مهم است که بفهمیم موفقیت و شکست مدارس دولتی تحت تأثیر متغیرهای شناسایی شده در داخل سیستم (مدرسه) است، اما شاید حتی بیشتر از آن تحت تأثیر عناصر خارج از سیستم (زندگی در خانه) باشد.
کار قابل توجهی برای در نظر گرفتن تأثیر آموزشی متغیرهای ورودی درون سیستمی و برون سیستمی انجام شده است، اما شناسایی و ثابت نگه داشتن این عناصر برای تجزیه و تحلیل اثر دشوار است.
مانند هر نظام اجتماعی، مدارس را میتوان سیستمهای باز در نظر گرفت که ورودیهای درون مدرسهای و خارج از مدرسه برای تولید یک خروجی آموزشی با هم تعامل دارند.
رهبران مدارس و سیاست گذاران تلاش می کنند تا با کنترل، تا جایی که می توانند، فرمول و تعامل ورودی ها، خروجی را به حداکثر برسانند.
خدمات آموزشی همچنان بزرگترین آیتم ردیفی در بودجه بندی سیستم مدرسه و در نتیجه بزرگترین ورودی مالی است.
به همین ترتیب، این آیتم بودجه، یعنی معلم کلاس، نشان داده شده است که بهترین پیش بینی کننده نتایج آموزشی، اجتماعی و اقتصادی دانش آموزان است.
فرمولهای بودجه مدارس تعیینشده توسط دولت، سیاستهای موجود برای استخدام معلمان، ساختار نسبتاً سفت و سخت مدرسه، یا همانطور که Tyack and Cuban (1995) درک عمومی از «مدرسه واقعی» نامیدند، به راحتی اجازه تنظیم ساده نسبت را نمیدهد.
بودجه خدمات آموزشی (به عنوان مثال، پاداش معلم) برای به حداکثر رساندن نتایج آموزشی.
هانوشک (2010) خاطرنشان کرد که مدلهای جایگزین پاداش فردی (به عنوان مثال، پرداخت شایستگی، پرداخت عملکرد و غیره) در حال افزایش است و منجر به مطالعات تجربی اندازه اثر میشود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.